2/20/09

dag två


Slog upp ögonen vid 13:45 efter att sovit förbi väckarklockan allt för länge... Trött som alltid är när man vaknar begav jag mig tillbaks till redigeringsbordet för att fortsätta på gårdagens arbete... Några timmars arbete senare ropar Nickes mor till mat, denna dag bjöds det på skaldjurspasta, bästa pastan jag ätit på 3 år tror jag...

Lurven, mer än bara en katt.... Finns inga bättre ord att förklara Lurven med...... Han sitter med när vi redigerar, följer med på kvällspromenaden, hoppar upp i knät lagom ofta för att bli lite klappad, lyssnar då man har det lite jobbigt..... En sån fin katt.... : )


Pause, sitta i soffan och lira lite tv-spel...


Tiden gick återigen denna kväll och när klockan slog midnatt bestämma vi oss för att besöka Nickes nya utomhus-badtunna...


Och jag fick låna en väldigt fin handduk som det var en tiger på, jag gillade den jätte mycket.....


Och nu är det faktiskt nästan nutid, sitter just nu i ett par fula svarta kalsonger med två vita ränder på och tittar på hur Nicke sitter och datornerar med sin dator...
Och jag tror faktiskt att vi hoppa till kojs och drömma nåt skoj nu..


.
.
.
.
.


Hej...

1 comment:

Anonymous said...

nära att man får se något under Nickes badbyxor..