3/14/09

buckwild - Area 51


Igår var det sista kvällen i det stora landet och det firade vi med genom att ta en avslutningskväll på Area-51 som är det enda stället där det är 18 och inte 21.
Det var en helt vanlig torsdag så mina förväntningar var inte på topp direkt men det kom att bli en hej-dundraskväll....

Blake

Ben med sin nya Iphone

Ian

Nicke står framför den klassiska dörrvakt/för full människa konversationen

Halvvägs in


En något för ung amerikansk dam står och viftar med sin något förfalskade id-handling. Även något för berusad....

Mycket folk var det och under kvällen tror jag att jag fick kanske 8 stora nyp i rumpan vilket kanske kan va trevligt ibland dock inte när hälften av nypens utförare var av det manliga könet....

ute

Några manliga rövnyp senare, 04:30 för att va exakt så var den lyckade kvällen slut och vi begav oss hemåt för 2 timmar senare ta och hoppa på planet som skulle ta oss hem till svenelandet....



Och nu sitter jag återigen i min säng i den gamla vanliga dator-sittarställningen och funderar lite.... Ska snart bege mig ut på stan för att kolla in The Whitest Boy Alive som spelar på nån klubb nånstans, det ska bli väldigt skooojiigt....


Så hej !

No comments: