3/15/09

Hemma, skoj!


Igår landa jag i ett grått & kallt Sverige. Inte kul!
Kom hem till mitt gamla vanliga rum där allt såg precis likadant ut, förutom ny färg på rutorna på mitt täcke/örngott. Packade upp väskan och sen dog jag i sängen.
Några timmar senare vakna jag till liv och den grå nyansen utanför mitt fönster hade övergått till en något svartare. Tog mig upp ur sängen och hoppade på banan in till stan...

Väl inne i stan mötte jag upp med den här trevliga ligan...

Sen tog vi oss till Hornstull där ett band spela!

Massor av folk var där och innan bandet började spela så fördrev vi tiden med lite klassisk ping-pong...

The Whitest Boy Alive intog sedan scenen och det kom att bli en oförglömlig timme. Bättre liveband får man nog leta länge efter...

Sen vandrade vi utifrån ping-pong lokalen och vi tog oss upp mot Grill & Wok på hornsgatan.


Sen var det dags för matstund...



1+1 hamburgare, 2 frites & 2 wook senare gick vi till buss 94 som skulle ta oss hem...




.
.
.

Hej då!